Het allerbelangrijkst!

is dat mensen hoop blijven houden op een betere toekomst. Als lid van de na-oorlogse generatie heb ik een roerige periode meegemaakt: Opbouw; koude oorlog; wapenwedloop; vredesbeweging; demonstraties; emancipatiestrijd; solidariteit; explosies van creativiteit op allerlei gebied en voortdurende discussies met conservatieve krachten en machten met een massale weerstand tegen veranderingen. Tot in de 80-er jaren … Lees verder

Ik bekijk nu 2Doc via de NPO-app

Hoe ‘ontwikkelde’ landen Soedan volledig ‘uitbuiten’ en ‘leegzuigen’, zonder enig medelijden met of compensatie voor de lokale bevolking! S C H A N D A L I G ! Dit zou iets moeten zijn waarvoor politici de benen uit de kont moesten lopen! In plaats van geografische rechtenbeperking voor informatie! De ‘onmacht’ van de VN … Lees verder

Rotterdam

We hebben het al vaker meegemaakt. Onze media zijn na Rome al voortdurend bezig met het ‘opkloppen’ van alles wat straks op donderdagavond in Rotterdam een televisieavond van jewelste moet gaan worden.Kijk, de hooligans gaan er heus wel voor. Het is hun ‘kick’. Dat deze nu gegarandeerd een extra dimensie krijgt is voor hen precies … Lees verder

Translate »