Ik vind het echt jammer…
Het gelijk van de boeren De Europese boeren hebben echt wel een punt. Jarenlang is er door de politiek gelobbyd om meer te produceren, steeds grotere bedrijven te verlangen en zij hebben vele boeren het land uitgejaagd. De doelstellingen meer produceren, efficiëntere methoden en uitwijken naar het buitenland zijn inderdaad een goede zaak om de … Lees verder