“Zalmnorm”

Hoe kan ex-minister Zalm, die ons jarenlang met de ene na de andere bezuiniging heeft geplaagd, zo stoïcijns miljoenen incasseren met zijn huidige ‘klusje’? Één reactie op “”Zalmnorm”” MoZegt: 29 september 2009 om 18:59 Dat vraag ik me nou ook af.En toen ik op het nieuws hoorde dat Ab Osterhaus, de viroloog die de regering … Lees verder

Ik heb het gedaan!

LGV stelt vragen omtrent; VOB kade te Velsen-Noord | LGVelsen (lgv-velsen.nl) Ja hoor, eindelijk heb ik het gedaan. In 1 week tijd heb ik 2x mijn energiecontract omgezet. De dame van Oxxio, die mij de laatste 2 dagen voortdurend terugbelde heeft gewonnen. Ik ben nu 35% goedkoper uit en zit bij de meest klantvriendelijke energieleverancier van … Lees verder

PVV in Velsen eerste!

De politiek moet zich voor de zoveelste keer weer ‘ns flink achter de oren krabben. U heeft waarschijnlijk op de voorpagina’s van de kranten al wel gelezen dat er door de kiezers rake klappen zijn uitgedeeld aan de gevestigde politieke partijen. In Velsen komt de klap nog harder aan! De Velsense uitslag (IJC 5 juni 2009): … Lees verder

Het gaat wel weer over

We hebben de laatste maanden enige commotie gehad over financiële wantoestanden, zelfverrijking, fraude, prijsafspraken, maar ach…Zo langzamerhand pakt onze oude economie de draad weer rustig op en gaat ieder weer zijn onveranderde gang.Voor fundamentele wijzigingen hoeven we niet bang meer te zijn en er zijn een paar personen ‘geslachtofferd’ nou ja ze moesten even heel … Lees verder

De eindeloze oneindigheid

Via internet krijg ik zo nu en dan prachtige presentaties met foto’s over de schoonheid van ons planeetje.Soms voorzien van spreuken en wijsheden en soms gewoon zonder tekst. Enkele jaren geleden was er een bij over de tiende macht. (“trip.pps”, van macrokosmos tot microkosmos.) Fantastic trip.pps from Momirao Vanuit het oppervlak van een boomblad werd met een … Lees verder

Translate »